Personlig träning:

  • 1h= 900kr inkl moms
  • 10h= 8000kr inkl moms (800kr/h)
  • 20h= 15000kr inkl moms (750kr/h)
  • 30h= 21000kr inkl moms (700kr/h)

 Mätning/Check: 200kr inkl moms

Träningsupplägg Online: 2000kr inkl moms/ träningsupplägg

När jag planerar träningsupplägg för en klient görs det med extra noggrannhet. Först en intervju där bakgrund diskuteras, nuläge där bla skador tas upp, plus vart vi ska; vision/mål. Därefter börjar planeringen. Först görs en månadsplanering, sen en veckoplanering och sist en dagsplanering. En periodisering in i minsta detalj med hänsyn till alla delar.

Har jag online klienter som har längre visioner som sträcker sig över ett år eller längre görs en årsplanering till en början, sen månadsplanering, veckorplanering och sist en dagsplanering. Så detaljerat som exakt vilka övningar och antal repetitioner klienten ska göra.

Kostupplägg Online: 2000kr inkl moms/ kostupplägg

När en klient efterfrågar ett kostupplägg hänger det oftast ihop med att en förändring vill göras. Alla har vi olika mål och eftersträvar olika saker. Därav är ett kostupplägg väldigt personligt och det som fungerar för en person behöver nödvändigtvis inte fungera för en annan individ. Så när ett kostupplägg skall göras görs först en intervju med klient. Frågor från hur en vardag ser ut idag, hur ser ett dagsintag ut idag, allergisk mot något till vad vill uppnås och hur ser visionen ut. När det är gjort görs en planering av kosten.

Fysträning för idrottslag: 2500kr/h exkl moms

Föreläsningar: Från 2500kr/h exkl moms (Transport + uppehälle om så förekommer betalas utav beställaren)

Event: Från 2500kr/h exkl moms (Transport + uppehälle om så förekommer betalas utav beställaren)

Gruppträningform; träna tillsammans med dina vänner eller varför inte kollegorna

  • Tid: 1h/träningstillfälle
  • Vid bokning utav träning enstaka tillfällen 250kr inkl moms/pers/h (minimum 5pers)
  • Vid bokning träning terminsvis (12veckor) 170kr inkl moms/pers/h (minimum 5pers)
  • Klasser som går att boka: Core, Fys, Löpning intervall baserade upplägg

Gör såhär: Du hör av dig till mig via mail fightyourfightsweden@gmail.com Bokar upp ett tillfälle el 12veckor där du med vänner eller kollegor vill träna tillsammans. Jag har tillgång till lokal och annars är vi ute i en utav Stockholms fina parker en sommardag när solen skiner som starkast

Core: Fokus på mage och ländrygg. Fokus på både inre, yttre, sneda och “korsett”-muskeln. En timme styrketräning med varierande övningar som jag garanterar dig inte är vanliga tråkiga crunches. Öppna ditt tankesätt och släpp in nya fräscha övningar att mata magen med.

Fys: Fys är en träningsform som ligger mig varmt om hjärtat. Att göra av med all sin energi både på kondition, spänst, explosivitet, styrka och sen att ha ett intervall baserat upplägg gör att din kropp kommer ge sitt yttersta, en gräns du aldrig når på egen hand. Ta hjälp och kriga mot ett starkare och hälsosammare jag. Ett pass som är bra komplement till i princip vilket mål du än har med din träning!

Löpning intervall baserade upplägg: Då använder vi oss utav stans olika parker och springer i trappor och backar. Intervall baserad löpning uppför med en del styrke moment för ben involverade. Mjölksyre tröskeln ger sig till känna på dessa passen!

936659_567836809922963_1064157430_n